Meedenken over de nieuwste schoenencollecties…

Ieder seizoen zijn ze in de fashion druk bezig om creatieve, vernieuwende en unieke collecties samen te stellen. Nou kreeg ik gisteren een mailtje van Invito, of ik lid wilde worden van het schoenenpanel. Je denkt dan mee over de collectie schoenen die pas over een half jaar in de winkel te zien zijn. Dat leek mij wel interessant dus heb ik wat meer informatie gezocht!

Schoenenpanel wordt ondersteund door onderzoeksbureau GfK. Toevallig heb ik hier ooit een dagje meegelopen voor mijn master Marketing Management, vandaar dat ik weet dat nieuwe participanten altijd meer dan welkom zijn. Deelnemende bedrijven van het schoenenpanel zijn Dolcis, Intreza, Pro, Manfield, Scapino, Invito en Steve Madden. Je ontvangt enkele keren per jaar een uitnodiging om deel te nemen aan een onderzoek. Dit kan een vragenlijst zijn, maar ook producttesten of groepsdiscussies. Als dank voor je deelname maak je kans op cadeaubonnen, uitnodigingen voor speciale shopping nights of een bezoekje aan style advisors. Best grappig vind ik!

Ik heb me aangemeld om het eens te proberen! Over een aantal weken gaat het eerste onderzoek van start, ik ben benieuwd! Is er toevallig al iemand die hier ervaring mee heeft? Ben je zelf ook benieuwd? Je kunt je aanmelden via http://www.schoenenpanel.nl.

Geef een reactie

