Elf Lipstick voor 1 euro!

Laatst heb ik weer een leuke bestelling gedaan bij elf (www.eyeslipsface.nl). Deze keer ging ik voor de essential lijn. Ik bestelde de lipstick in de kleuren flirtatious, nostalgic, fantasy, classy en charming. Helaas was er weer een product kapot, maar ik kreeg hiervan wel netjes een nieuwe toegestuurd.

Dit zijn de Elf 1 euro lipstick in de kleuren Nostalgic, Fantasy, Classy en Charming.

Dit zijn de Elf 1 euro lipsticks in de kleuren Nostalgic, Fantasy, Classy en Charming.

Zo zien ze eruit. Heel leuk en handig dat je de kleur kunt zien die er in zit. Alleen niet alle doppen blijven even goed zitten en ze zijn ook best moeilijk omhoog te draaien, dat zijn wel twee minpuntjes.

Dit zijn de swatches (van onder naar boven): Flirtatious, Nostalgic, Fantasy, Classy en Charming.

Dit zijn de swatches (van onder naar boven): Flirtatious, Nostalgic, Fantasy, Classy en Charming.

Dit zijn de swatches van de lipsticks. Erg mooie kleuren!! Ik had verwacht dat Nostalgic en Charming bruiner zouden zijn toen ik ze in de verpakking zag. Maar Nostalgic is een beetje een nude kleur en Charming ligt een beetje tegen perzik aan.

De foto is een beetje van slechte kwaliteit, maar de kleur lippenstift staat er wel goed op. Hier draag ik flirtatious van Elf.

De foto is een beetje van slechte kwaliteit, maar de kleur lippenstift staat er wel goed op. Hier draag ik flirtatious van Elf.

Hier draag ik de kleur flirtatious. Zoals je kunt zien lijkt hij stukken minder roze dan bij de swatches, maar ik draag hier ook geen primer op mijn lippen. Dit is wel echt een hele mooi licht roze kleur! (lekker vrolijjk!) De lippenstift smeert alleen niet zo heel lekker uit en is ook niet heel dekkend. Ik zelf vind het daarom mooier om er nog een gloss overheen te doen.

Al met al vind ik de kleuren heel erg leuk! Maar de structuur vind ik minder. Het smeert niet zo lekker en zit ook niet zo mooi op je lippen. Ze zijn maar 1 euro, maar ik vind het een groot verschil met de hydraterende lippenstift uit de studio lijn. Zelf zou ik de volgende keer weer voor de hydraterende lippenstift gaan die een paar euro duurder is!

Geef een reactie

